vrijdag 12 oktober 2012

Photo

Ik hou heel erg van foto's. Ik vind het leuk om ze te maken en te bekijken.
Ik vind van alles leuk! Foto's van dieren, natuur, en nog veel meer.
Zelf maak ik super veel foto's. Ik heb een spiegelreflexcamera waarmee ik veel foto's maak.
Hier een paar foto's die ik echt heel mooi vind, maar niet zelf heb gemaakt:




 
 
Ik hou het meest van foto's van landschappen of natuur. Zonsondergangen vind ik bijvoorbeeld super mooi! Ik zit ook op Instagram, een app waarop je foto's kan bewerken en ze posten zodat andere mensen ze kunnen liken of een comment achter laten. Mijn gebruikersnaam op Instagram is: gaabb99

Hier een paar foto's die ik wel zelf heb gemaakt; met mijn Canon eos 1100D






Wat voor foto's vind jij mooi? Zit je ook op Instagram?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten